Exchange semester @ UCA - Reisverslagen van Kirsten van der Vleuten - WaarBenJij.nu Exchange semester @ UCA - Reisverslagen van Kirsten van der Vleuten - WaarBenJij.nu

Exchange semester @ UCA

Het komende half jaar ga ik studeren aan Pontificía Universidad Católica Argentina, Buenos Aires. Aan deze universiteit ga ik mijn minor afronden, wat wil zeggen 4 vakken die passend zijn bij mijn studie aan Tilburg University. Nu ik mijn 3e jaar in ga heb ik dus de mogelijkheid gekregen om een exchange semester te doen en een lange periode van hard studeren gaat het ook allemaal door! Via deze blog wil ik jullie dan ook op de hoogte houden van mijn hoogte (en diepte) punten van mijn reis!

Bedankt alvast voor alle steun en support en ik zie jullie allemaal weer terug over 6 maanden!

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2014

Chau chau

29 September 2013

¿Vacaciones? Mas o menos..

11 September 2013

Viva Argentina!

02 Augustus 2013

Bienvenido a la Universidad Catolica Argentina

21 Juli 2013

De eerste paar dagen
Kirsten

3e jaars IBA student aan de Universiteit van Tilburg.

Actief sinds 03 Aug. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6707

Voorgaande reizen:

17 Juli 2013 - 09 Januari 2014

Exchange semester @ UCA

Landen bezocht: